Zwroty, wymiany, reklamacje
Czy istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny?
Jeżeli okazałoby się, że zamówiony produkt nie spełniłby Państwa oczekiwań, można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Produkt należy odesłać na własny koszt dowolną firmą kurierską, Paczkomatem InPost lub Pocztą Polską. Do przesyłki należy dołączyć "Dokument odstąpienia od umowy" wraz z numerem rachunku bankowego na jaki mają zostać zwrócone pieniądze oraz rachunek.
Ubranko należy odesłać na adres:
Dowika Karolina Gwizdała
ul. Rokicka 35
93-493 Łódź
Odstąpienie od umowy
Co należy dołączyć do produktu, który chcę odesłać do www.czasnachrzest.pl?
Do każdego towaru, który chce się oddać należy dołączyć:
- wypełniony "Dokument odstąpienia od umowy".
Do pobrania w wersjach:
- PDF,
- DOC.
Koszty zwrotu należności za odesłany towar z powodu odstąpienia od umowy zostały szczegółowo opisane w regulaminie sklepu www.czasnachrzest.pl.
Wymiana
Czy istnieje możliwość wymiany zakupionej odzieży na inny rozmiar?
Oczywiście, gdy tylko rozmiar okaże się nieodpowiedni można go wymienić na inny. Należy wówczas odesłać produkt wraz z wypełnionym "Dokumentem Wymiany Towaru" oraz rachunkiem.
Klient ma prawo wymienić dany produkt na inny rozmiar lub model w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Wraz z towarem należy odesłać wydrukowany i wypełniony "Dokument wymiany towaru".
Ubranko należy odesłać na adres:
Dowika Karolina Gwizdała
ul. Rokicka 35
93-493 Łódź
Do pobrania w wersjach:
- PDF,
- DOC,
- lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia, czytelnym podpisem oraz podanym powodem wymiany, podanie rozmiaru/modelu na, który chcą Państwo wymienić zakupiony towar.
Koszty wysyłki wymienianego produktu ponosi Klient. Opłatę należy uiścić jak najszybciej, po to aby sklep mógł dokonać sprawnej i szybkiej wymiany. Należy dokonać przelewu na nr konta sklepu lub wybrać sposób ponownej wysyłki za pobraniem, należy wpisać taką informację na formularzu wymiany ubranka.
Jeżeli produkt na wymianę jest droższy od poprzedniego należy uiścić różnicę.
Reklamacje
Na www.czasnachrzest.pl oferujemy tylko produkty najwyższej jakości. Zaopatrujemy nasz sklep wyłącznie u najlepszych producentów. Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe, bezpiecznie zapakowane, wolne od wad.
Każdy zakupiony w www.czasnachrzest.pl produkt można reklamować z tytułu rękojmi. Na reklamację maja państwo 14 dni.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar odsyłany jest na koszt klienta. Jeżeli klient nie odbierze odrzuconej reklamacji w ciągu 3 miesięcy od otrzymania decyzji towar zostanie zutylizowany. Jeżeli reklamacja jest uznana, www.czasnachrzest.pl pokrywa koszty transportu przy wyborze najniższej formy dostawy w innym przypadku różnicę kosztów dostawy pomiędzy najtańszą, a tą wybraną przez Klienta pokrywa Klient.
Wraz z towarem należy odesłać wydrukowany i wypełniony "Dokument reklamacji towaru".
Ubranko należy odesłać na adres:
Dowika Karolina Gwizdała
ul. Rokicka 35
93-493 Łódź
Do pobrania w wersjach:
- PDF,
- DOC,
- lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz dokładnym opisem wady.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od Klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e - mail jaki podał podczas składnia zamówienia lub telefonicznie na numer jaki podał podczas składania zamówienia.
Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.